Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
  • Sortowanie
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Cud

    Nauczycielka mego syna - 2 klasa podstawówki potrafi cuda Wg Niej 57-31=14 I Ona umie to udowodnić - zgadnijcie jak

  • #2
    51-37 to wychodzi 14.... ale żeby 57-31=14 ? Moim zdaniem chwytliwe pytanie :P bedzie posiadac dosc głęboką odpowiedz (jak na 2gą klase podstawówki )

    Komentarz


    • #3
      Wg sposobu liczenia tej Pani 278-134=56 I co ? jakim cudem ?

      Komentarz


      • #4
        Chyba ta nauczycielka się marnuje w tej szkole trzeba do Rostowskiego ja wysłać albo do bankowców oni tak dobrze liczą.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Sebastian
          Wg sposobu liczenia tej Pani 278-134=56 I co ? jakim cudem ?
          Zgłupiałam :P no a z matmy najgorsza nie byłam czekam rozwiązań zatem o ile takowe istnieją... chyba ze sie babce poprzestawiało pod okapem nieco po szalonym weekendzie np

          Komentarz


          • #6
            ja wiem, ja wiem

            Komentarz


            • #7
              otwórzcie swe umysły trochę abstrakcyjnego podejścia i można znaleźć rozwiązenie prawidłowe wg tej pani

              Komentarz


              • #8
                5+7-(-3)-1=12+3-1=14 (2+7)*8 - (1+3)*4= 72-16=56 ale moze jest jakies inne czarodziejskie rozwiazanie

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Sebastian
                  Nauczycielka mego syna - 2 klasa podstawówki potrafi cuda Wg Niej 57-31=14 I Ona umie to udowodnić - zgadnijcie jak
                  I własnie w taki cudowny sposób niektórzy przewożnicy przeliczaja stawki i w ten oto cudowny sposób mamy to co mamy.

                  Komentarz


                  • #10
                    Pani wydumała : 57-31=50-30-7-1=20-6=14 (co tak naprawdę daje 12) czyli wyszła z założenia (50-30)-(7-1) no ale dzieci nie znają nawiasów a winno być 50-30+7-1 i byłoby git

                    Komentarz


                    • #11
                      pewien bład sie wkradł (50-30)-(7-1)= 50-30-7+1= 14 ale dobrze ze ta Pani uczy tak daleko

                      Komentarz


                      • #12
                        Piszę tak jak pani uczy A uczy niestety tak naszych przyszłych żywicieli Gdzie by ją wysłać na dłuższe wakacje ??
                        Zamieszczone przez Bogdan
                        pewien bład sie wkradł (50-30)-(7-1)= 50-30-7+1= 14 ale dobrze ze ta Pani uczy tak daleko

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Sebastian
                          Piszę tak jak pani uczy A uczy niestety tak naszych przyszłych żywicieli Gdzie by ją wysłać na dłuższe wakacje ??
                          Zamieszczone przez Bogdan
                          pewien bład sie wkradł (50-30)-(7-1)= 50-30-7+1= 14 ale dobrze ze ta Pani uczy tak daleko
                          hah tj (50-30)-(7-1)=20-6=14 I tak niestety to wychodzi , mój syn miał to w zeszłym roku :/ Dla pocieszenia dodam że w 3 klasie będzie jeszcze gorzej ....

                          Komentarz


                          • #14
                            To prawie jak u nas - NIE MASZ AMBICJI PRACUJ W SPEDYCJI
                            Zamieszczone przez Krystyna
                            Powiem tak. Miałam swego czasu wątpliwą przyjemność przynależeć do tej grupy budżetowej i zacytuję kolegę, również byłego nauczyciela," w szkole zostają tylko nieudacznicy, którzy gdzie indziej pracy znależć nie mogą" Powaga, masakra. Oczywiście jak wszędzie są wyjątki.

                            Komentarz


                            • #15
                              Niestety jest tu bład logiczny. Pytanie brzmi gdzie...to zadanie na popoludnie tudziez weekend
                              hah tj (50-30)-(7-1)=20-6=14 I tak niestety to wychodzi , mój syn miał to w zeszłym roku :/ Dla pocieszenia dodam że w 3 klasie będzie jeszcze gorzej ....

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X