Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
  • Sortowanie
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez Bogdan
    Niestety jest tu bład logiczny. Pytanie brzmi gdzie...to zadanie na popoludnie tudziez weekend
    hah tj (50-30)-(7-1)=20-6=14 I tak niestety to wychodzi , mój syn miał to w zeszłym roku :/ Dla pocieszenia dodam że w 3 klasie będzie jeszcze gorzej ....
    W działaniu tym nie ma błędu logicznego. Wynik jest prawidłowy. Chodzi o zastosowanie nawiasów i kolejność działań - najpierw liczy się to co jest w nawiasach a potem resztę. Jeżeli ktoś nie wierzy to proszę wpisać to działanie do excela albo innego dowolnego arkusza kalkulacyjnego.

    Komentarz


    • #17
      Zamieszczone przez Michał
      Zamieszczone przez Bogdan
      Niestety jest tu bład logiczny. Pytanie brzmi gdzie...to zadanie na popoludnie tudziez weekend
      hah tj (50-30)-(7-1)=20-6=14 I tak niestety to wychodzi , mój syn miał to w zeszłym roku :/ Dla pocieszenia dodam że w 3 klasie będzie jeszcze gorzej ....
      W działaniu tym nie ma błędu logicznego. Wynik jest prawidłowy. Chodzi o zastosowanie nawiasów i kolejność działań - najpierw liczy się to co jest w nawiasach a potem resztę. Jeżeli ktoś nie wierzy to proszę wpisać to działanie do excela albo innego dowolnego arkusza kalkulacyjnego.
      omawiane działanie zostało zapisane bez nawiasów i jako takie powinno byc prawidłowo wykonane, wszelki inne spekulacje są bezprzedmiotowe. Jeżeli to działanie jest inne to może zaczniemy wyliczać i płacić w taki sposób np. podatki.

      Komentarz


      • #18
        Zamieszczone przez Sebastian
        Pani wydumała : 57-31=50-30-7-1=20-6=14 (co tak naprawdę daje 12) czyli wyszła z założenia (50-30)-(7-1) no ale dzieci nie znają nawiasów a winno być 50-30+7-1 i byłoby git
        Ja tu nawiasów nie widzę, noi chyba że uznamy za pewnik drugą wersję....... A Pan Panie Michale? Którą wersję Pan uznał?

        Komentarz


        • #19
          Zamieszczone przez Sebastian
          Nauczycielka mego syna - 2 klasa podstawówki potrafi cuda Wg Niej 57-31=14 I Ona umie to udowodnić - zgadnijcie jak
          A czy tutaj Pan widzi nawiasy?

          Komentarz


          • #20
            Ludzie .. o czym wy piszecie ?? Litości .. czytanie ze zrozumieniem jest tak trudne ??

            Komentarz


            • #21
              Zamieszczone przez Michał
              Zamieszczone przez Bogdan
              Niestety jest tu bład logiczny. Pytanie brzmi gdzie...to zadanie na popoludnie tudziez weekend
              hah tj (50-30)-(7-1)=20-6=14 I tak niestety to wychodzi , mój syn miał to w zeszłym roku :/ Dla pocieszenia dodam że w 3 klasie będzie jeszcze gorzej ....
              W działaniu tym nie ma błędu logicznego. Wynik jest prawidłowy. Chodzi o zastosowanie nawiasów i kolejność działań - najpierw liczy się to co jest w nawiasach a potem resztę. Jeżeli ktoś nie wierzy to proszę wpisać to działanie do excela albo innego dowolnego arkusza kalkulacyjnego.
              Na szczescie dla matematyki jest Pan w błędzie...prawidlowy zapis tego dzialania nalezy zapisac tak: 57-31=(50-30)+(7-1) = 26 Tak malo a roznica spora.

              Komentarz


              • #22
                No wreszcie ktoś pojął ..... respect Panie Bogdanie W sumie to .... gratulacje dla wszystkich - to poziom 2 klasy szkoły podstawowej - nie dla wszystkich osiągalny

                Komentarz


                • #23
                  Zamieszczone przez Zbigniew
                  Zamieszczone przez Sebastian
                  Pani wydumała : 57-31=50-30-7-1=20-6=14 (co tak naprawdę daje 12) czyli wyszła z założenia (50-30)-(7-1) no ale dzieci nie znają nawiasów a winno być 50-30+7-1 i byłoby git
                  Ja tu nawiasów nie widzę, noi chyba że uznamy za pewnik drugą wersję....... A Pan Panie Michale? Którą wersję Pan uznał?
                  Odniosłem się do wiadomości Pana Bogdana, który napisał, że w działaniu (50-30)-(7-1) jest błąd logiczny. Według mnie tam go nie ma. Co do reszty wiadomości to zgadzam się całkowicie, że wynik 14 bez tych nawiasów jest "ósmym cudem świata"

                  Komentarz


                  • #24
                    Panie Michale, my tu jestesmy wyrozumiali i ogarniamy calosc dyskusji a nie pojedyncze wątki Na przyszlosc bede pamietac aby popelnic caly wywód. O własnie dojrzalem ze popelnilem. Pozdrawiam i prosze z góry o wybaczenie; moj post nie ma na celu nikomu dokuczyc choc tak to moze zostac odebrane.

                    Komentarz


                    • #25
                      Zapomniałem opisać zakończenie sprawy , co niniejszym nadrabiam Pani po rozmowie ze mną sprawdziła dzieciom zeszyty, poprawiła wszystkie zadania i powiedziała ,że do tematu wrócą .

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X