Posty oznaczone:

#

Masz newsa? Powiedz nam o tym!

comments4 komentarze
Dodaj komentarz
  • Krzysztof KozbuchKrzysztof Kozbuch
    Jako obserwator … mam to w d… ale widzę jedno. Lewackie ścierwa robia wszystko żeby utrudnić brytyjczyką życie. Chca wszystkim pokazac widzicie jak sie chce wyjsc z kołchozu to tak to wyglada. A ja je...
  • Jarosław DomańskiJarosław Domański
    jako przewozinik mam tir karnety i bende wrescie zarabiał kase
comments2 komentarze
Dodaj komentarz
  • Marek SterenczakMarek Sterenczak
    Panie i Panowie jeśli wkońcu nie staniemy na drogach to nas wszystkich bedzie taka przyszłośc czekać!!! Teraz do związków zawodowych! Zacznijcie organizować jakiś strajk itp na co wy czekacie ?????
  • Krzysztof KozbuchKrzysztof Kozbuch
    Nikt i nic ich nie powstrzyma….. ideologia jest ideologia a ta jest lewacka, a lewactwo ma jeden glowny cel , zrobic wszystko zeby wychamowac rozwoj gospodarczy , po co ? Zeby doprowadzic do chaosu, p...
comments13 komentarzy
Dodaj komentarz
  • Tomasz FrąckowiakTomasz Frąckowiak
    witam, tzn z tego tekstu pow. to strzal w kolano to bedzie… ale nie dla polskich polskich firm tylko firm zachodnich z odzialami w polsce i innych krj regionu oraz dla firm ktore z premedytacja robia...
  • Piotr MullerPiotr Muller
    Ja proponuję, aby firmy zagraniczne mające swoje punkty/placówki w PL były zobowiązane do płacenia pensji swoim pracownikom i ubezpieczać ich na takich samych zasadach co ich kolegów pracujących w tyc...
comments19 komentarzy
Dodaj komentarz
  • Tomasz FrąckowiakTomasz Frąckowiak
    tak czytam ten artykul i przez glowe przechodza wspominki okresu jedynego slusznego systemu kiedy to „wytyczne” do PL przywozono z kraju naszego dobrego sasiada… i tak jakos nie moge ogarnac czy cos s...
  • Jarosław ZamośnyJarosław Zamośny
    Jak to pięknie brzmi” LOBBING”- po prostu łapówy i to miliardowe.Jak bym dostawał takie pieniądze tez głosował bym za bzdurami.
comments1 komentarz
Dodaj komentarz
  • Marcin DąbkowskiMarcin Dąbkowski
    Nie odczytalem do konca bo takich bzdur az nie chce sie czytac. Przepisy ktorze rzekomo dopiero maja wejsc w zycie sa juz od ok 2 lat egzekwoawane przez wladze niemiecki i francuskie.. Juz kierowcow z...
comments1 komentarz
Dodaj komentarz
  • Krzysztof KozbuchKrzysztof Kozbuch
    Uuuułłłaaaaa….to tam dopiero narobili w gacie……montownia i parobkowie z europy protestują…ta cała unia otworzyla mi dopiero oczy na ten caly zachod i ich wolny rynek…oczywiscie nie od dzisiaj …zeby ni...