Posts tagged::

#

Do you have news? Tell us about it!

comments16 comments
Add comment
  • Edward KoniecznyEdward Konieczny
    Ten cały pseudo parlament europejski powinien być już dawno zlikwidowany , jedna wielka biurokracja i darmozjady którzy nawet nie wiedzą nad czym głosują, tworząc codziennie milion dziwnych praw, któr...
  • GuestGuest
comments7 comments
Add comment
  • Jarosław FormellaJarosław Formella
    Większej bzdury nie słyszałem, jak uchwalą te bzdury, to co najmniej 30% firm zamknie się,ale w sumie nie ma się co martwić ,będzie więcej kierowców bez pracy. Transport to jedna z głównych branż nasz...
  • Mariusz JachymMariusz Jachym
    Polscy europosłowie są przeciw kierowcom , działając na ich szkodę !!
comments4 comments
Add comment
  • Krzysztof KozbuchKrzysztof Kozbuch
    Jaka trafna nazwa pakiet mobilności …mobilność to raczej nie ograniczona możliwość przemieszczania się . Szybko i w dowolnym kierunku o każdej porze. A to raczej powinno się nazywać pakiet ograniczeń...
  • lol lollol lol
    Można wiedzieć co z ,, Pakietem Mobilności” ?
comments7 comments
Add comment
  • Wiadomość dobra i niedobra – bez pakietu mobilności wszyscy kierowcy wpadną za niecałe dwa lata w Dyrektywę o Delegowaniu czyli zostaną uznani za delegowanych nawet jeśli kichną w Zgorzelcu zbyt blisk...
  • Mariusz JachymMariusz Jachym
    A czy to jest dobra wiadomość dla tysięcy kierowców ?
comments8 comments
Add comment
  • Mirosław DulibanMirosław Duliban
    Na czym polega ta patologia???Nie warto najpierw pomyśleć z potem coś napisać ?
  • Wojciech KwoczalaWojciech Kwoczala
    Patologiczny ludzki twor (zwanej dalej UE) powinien byc natychmiast zlikwidowany.
comments4 comments
Add comment
  • Krzysztof KozbuchKrzysztof Kozbuch
    Jako obserwator … mam to w d… ale widzę jedno. Lewackie ścierwa robia wszystko żeby utrudnić brytyjczyką życie. Chca wszystkim pokazac widzicie jak sie chce wyjsc z kołchozu to tak to wyglada. A ja je...
  • Jarosław DomańskiJarosław Domański
    jako przewozinik mam tir karnety i bende wrescie zarabiał kase
comments3 comments
Add comment
  • Agnieszka KosowskaAgnieszka Kosowska
    Najpierw trzeba zaczac od rozpieprzenia pseudo spedycji przepisywaczy.To to jest zlo najwieksze .Potem rozpieprzyc firemki co jezdza za 015€ ”bo i tak wracam” a reszta przyjdzie sama.
  • Marek SterenczakMarek Sterenczak
    Panie i Panowie jeśli wkońcu nie staniemy na drogach to nas wszystkich bedzie taka przyszłośc czekać!!! Teraz do związków zawodowych! Zacznijcie organizować jakiś strajk itp na co wy czekacie ?????